< diinjennifer -

bildbomb från julafton

Hej, och god jul lite efter kanske. Men hade inte så mycket tid igår.
Julafton var jätte bra, vi va bara 7 st så det känndes inte riktigt som julafton för vi brukar vara 15 kanske.
Men det gick ändå, jag fick mycket fint

Jag vet att vissa bilder är åt fel håll men vrid på huvvet så blir de rätt;)
   
   
   
Fick en jätte fin och mysig filt också, och ett pår täckbyxor (fel storlek så måste bytas) 
Så klart hade jag "jul naglar" Gillar dom

Finare lilla syster får man leta efter ibland


Lite paket. Till 7 stycken:o


Ja va väl inte så mycket mer. Eller jo ska bara säga stt jag älskar alla julklappar jag fick och tack mamma för Victoria Beckham perfymen!
Nu ska jag ner och äta frukost sen ska jag och lill fisen spela Wii (fick det i familje julklapp igår) haha

Kommentarer
Postat av: Sophia

JAG FICK EN DATA!!!!!!!!!!:D<3

2010-12-25 @ 09:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0