< diinjennifer -

Grattis moa!

Heej allihop!

Nu är jag vaken och sitter framför kaminen. Jag är aldeles för trött för att orka gå på träningen idag.
Det va ju efter tjejmiddagen hos moa:) Det va en kul kväll, men också en stund för att gråta. Vi kollade nämligen på The last song. En sjukt bra och sorglig film. Alla måste se denna film. Man har inget val, jag kommer säkert kolla på den helatiden i vinter.

Moa fick föresten många fina presenter:) Fast allt va smycken. Alla va fina men det va lite kul.
Lina är ju inte smart! När hon kom och Moa hade fått presenterna sa Lina: "Men gud jag trodde att alla skulle köpa smink, så jag tänkte köpa något annat." Lina är väl en sötnöt!?

Fick inte så bra bilder från kvällen :/ Men det fick Erica! Hon skulle nog skicka bilderna sen.

Föresten så blir det Sofie ikväll! Det va ett tag sen jag träffa henne nu.

men hej då på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0