< diinjennifer -

tävling umeå 2010

nu kommer bilderna från tävlingen i umeå förra helgen :)

umeå arena! :D





är man med dom underbara från castor kan man inte ha annat än roligt!
några är med på bilden, vänster till höger :Loc-Yee, Matilda, Ida & Elly


lite vig Elin är! ^^


priset jag fick på björkcupen så fint (tycker jag då)


Elly, Loc-Yee & Matilda


tog lite kort efter att alla hade åkt. Elin, Ida, Johanna & Matilda

Loc-Yee & Olivia


Olivia, Johanna & Loc-Yee
det var dock bara dom jag tog kort på när dom hade tävlat lite synd menmen


det var en rolig resa hem, synd att bilden va suddig :/
Olivia & Johanna
(johanna så himmli lik sophia på den bilden)



det va inte så många bilder men jag har tagit nästan 200 bilder.
men just nu orkar jag inte lägga upp fler, vem vet det kanska kommer fler i andra inlägg sen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0