< diinjennifer -

Fel

Ja ingenting fungerar nu!
Skulle ju få låna internetet av pappa igår, men så blev det inte... Han skulle ha det för att kunna kolla om iPad:en han köpte till farmor i födelsedags present fungerar. Så det kommer han ha i typ 3-4 veckor. Skulle igentligen få lånat den uder den tiden men det går inte ett blogga på blogg.se. Irriterande. Och internetet hos mamma fungerar ju inte på min data så papap säger att jag ska ta min amla vilket jag INTE vill men måste nog om jag ska kunna blogga.

Aja, internetet hos mamma måste fungera snart, fast det kan ha blivei ett fel när dom plockade isär min data. Får hoppas på det så dom kan fixa till det. 


                                                                                                


Kommentarer
Postat av: m

Ja internetet är det ju uppenbarligen inget fel på, utan datorn :-/

2011-04-17 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0