< diinjennifer -

Instalerar min "nya" data

Hello på er!
Har inte kunnat blogga för min data har slut på batteri och Tomas (våran granne) har min strömkabel... Han ska instalera min "nya" data. Så vi får se hur länge jag blir utan min data...
Kanska kan låna pappas lite om det tar lång tid.

Men sitter åter igen i datasalen på skolan, har no nu och ska vara i datasalen på so:n oxå:p
Soft dag kan man säga, sluta klockan 14 idag ist för 15. Har typ ändrat vårat schema så jag tycket att det är bättre men det tycker inte alla.
Måste gå hem så jag är inte hennan fören typ 15 idag ändå:p Pappa kunde inte hämta min för han skulle till tandläkaren..

Aja, tråkigt inlägg men kommer förhoppningsvis ett roligare senare.


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0