< diinjennifer -

Min data gör mig tokig!

Min data gör mig tokig! I morse skulle jag starta datan men det kom upp nån ruta (min data är på engelska så jag fattade ju så klart inte ved det stog). Men efter en stund startade den. Och då va alla bilder raderade, och alla instälningar. Jätte kul! Internet fungerede så jag gick in där men då gick det inte att skriva @. Så då kom jag inte in på min blogg.

Vägade inte starta datan och så tyckte jag inte att det va så stor mening så ja jag startade den inte fören nu. OCH DEN FUNGERAR!!! Alla bilder är tillbaka:D

Happy! :D



                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0