< diinjennifer -

Sitter på golvet

I´m home!
Haha, kom hem lite senare idag (som jag sa förut) och nu sitter jag på golvet med datan.
Ska äta och sen åka och se om våran granne är hemma. Efter det ska jag nog försöka ta mig ut och springa en sväng.
Fick veta att vi har Kemi prov på Måndag -.- Orkar inte nu, men hoppas jag bara att jag kan allt.

Föresten så hade jag ingenting att sätta på mig imorse. Men det fanns nåt längst inne i garderoben, älskar tightsen jag har på mig!
Dagens outfit:
Långärmad: Cubus
Linne: J-store
Tights med sömmar: BikBok
Tub-haldtuk: BikBok



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0