< diinjennifer -

Snygg Norsk eller ful Svensk

Hej!
Kom nyss in från en 40 min lång promenad. Inte alls kul, skulle gå hem från skolen. Det är ganska långt.
Men nu mumsar jag på en riktig sallads macka:p Går knappt att äta...

Men har haft en otroligt rolig dag på skolan idag faktist. Slöjden va bäst, jag sa till Hugo: Men bara om du typ skaffar Norskt id och flyttar dit blir du inte en snygg Norsk, du är ju fortfarande en ful Svensk.
Alla började typ skratta, och alla fattade att det va skämt. Sen höll vi typ på se hela lektionen. Kul säger jag bara! Men fråga inte hur vi kom in på ämnet om Norskar...
Och är min mjukisdress klar! Inte super nöjd... Perfekt i benen och armarna men själva kroppen är för bred. Ser ut som en riktig tjockis! :p Men den är super mysig.

Aja men nu måste jag packa! Ska upp till Edsåsdalen med min lilla bitch. Så det är bara att skynda sig nu:p




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: emelie

vi kom in på det för att jag sa att jag längtade till storsjöcupen ;)

2011-04-01 @ 19:42:53
URL: http://emelieannaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0