< diinjennifer -

Sofia, nu Sophia

Hello gott folk ;)
Nu så är jag hemma igen, (varit hemma en gång tidigare idag) och ska äta innan Sophia kommer ner till me!
Har varit med Sofia typ hela dagen. Hon komm till mig när jag hjälpte mamma, sen cyklade vi hem. Jag duschade och sen fortsatte vi ner till henne. Kom dock inte hela vägen fören en bil typ "stoppade" oss. Säger inte varför än, men ni kommer få veta!
Sen så åt vi glass hos Sofia, skrattade och tog lite kort. Sen följde jag henne upp på ip och satt där en stund innan mamma ringde och sa att jag skulle komma hem. Så där är vi nu, i väntan på mat och Sophia;)

Vi lär väl gå ut, det är ju ganska fint väder idag oxå


Gud så söt man får vara...



                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0