< diinjennifer -

Sovit mer

Godmorgon!
Har nyss duschat så jag känner mig riktigt fräsch. Sov lite längre idag så ganska pigg är jag oxå. :)
Idag ska vi faktist åka hem, då ska jag sova riktigt. Och träffa min saknade Sofia! Har inte träffat henne på 4 dagar nu så det är dags.
Ska nog ta och träffa Sophia oxå, saknad hon med ♥

Föresten så gick jag inte och la mig när jag sa igår.... Satt uppe till 23.35 typ och spelade 30. (Ett tärnings spel) Förlorade stort första gången... Haha. Och så drack jag 5 stora glas vatten för det va så varmt här inne, undrar bara hur många gånger jag behöver gå på toa nu. Några gånger misstänker jag...




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0