< diinjennifer -

Vart på stan

Så nu är jag äntligen hemma! Har varit inne i stan sen 16 ungefär. Gick med Sophia, Karro, Hilma och Ligu (haha han heter Linus). Himmla kul. Hittade typ 6 saker jag ville ha från JC men nänä, kostar ju så jätte mycket! De är det ända dåliga med JC...
Satt på donken ett tag, fick med mig en sak hem. Visar er snart. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Maxi och handlade.
Det är väl det jag har gjort den första "lovdagen" bara en halv dag då men men :p

Träffade Sofie, så länge sen sist! Måste ses nån dag ♥

Föresten så simmade vi idag, gick väl bra men vi typ förlorade mot 6:or! :o Pinsamt!
Men vann ju av 7:na. Var dock bara vi som hade ett "lag".

Jag och mina underbart smarta och fina vänner...





                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Karro:P

HAHA fint hår jag hade xD men puss <3

2011-04-21 @ 21:36:09
URL: http://karroharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0