< diinjennifer -

Dagmar

Godmorgon, sovit gott? De har ju inte jag gjort i alla fall, kunde inte somna för de blåste så himla mycket. Sen vaknade jag av att jag trodde hela huset skulle blåsa iväg. Låg vaken o hade panik, mellan tio i tre o tio över fyra ungefär. Den där satans stormen Dagmar! Usch! Vi har ingen ström, för elledningarna ligger ner på backen. ALLT som går på ström är dött, Internetet ligger nere, värme systemet i huset fungerar inte. Så nu är de bara farmors iPad jag kan använda.

Ska i alla fall in till stan sen, tar med nöjt datan till mamma och uppdaterar där innan Jag åker in, Så får vi se hur länge vi blir utan ström. Dom är utanför och försöker fixa ledningen nu i alla fall.

Puss på er, hoppas ni har de bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0