< diinjennifer -

Blev brabrabra

Hello!
Jennifer är glad:D Mamma har tapetserat mitt rum nu!! Blev as bra. Kommer lägg upp bilder i morgon eller på söndag kväll. För som vissa kanske har lagt på minnet så åker jag på tävling på lördag morron klockan 8 :o
Hihi, ska ner till Orsa.
Karro hade med sig sen kamera och vi har tagit kort hela rasten (på ca 2 timmar) hon kommer skicka dom till mig senare:) Och så klart lägger jag upp några.
Men nu ska jag och mamma kapa av min säng O.o Så det ska bli en säng och en soffa. Efter det så kommer pappa och hämtar mig så ska jag ju på träningen. :)
Sitter vid mammas data så jag sitter och leker lite med webcamen. Hihi jag är sååå seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0