< diinjennifer -

Bryter löftet

Hejhej!
Ja nu är jag hos pappa igen :p Ganska skönt, fast det är en bit till atlt roligt folk...Men det funkar.
Skola idag, men nu är det helg!!:) Hann inte alls så mycket som jag ville på slöjden, kommer inte att bli färdig innan sportlovet. :/

Men jag o Sophia drog till ishallen efter skolan. Samme följde ju oxå med han har typ träning nu. Men han ska inte börja med konståkning! Ser inte bra ut...

Föresten så bryter jag och Sofia vårat löfte om att inte shoppa under Februari. Vi drar in till stan imorgon efter min träning och shoppar. Garderoben börjar bli llite tom.. :p

Ska äta o sen packa upp min överfulla väska:p



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0