< diinjennifer -

Dag 2 - Min familj

Min familj är ingen jätte stror men jag gillar den ändå.

Jag har en mamma och en pappa. Ganska ovanligt;)
Min mamma är 42 år, och jobbar inom sjukvården. Hon är från Jämtland och har bara flyttat runt och kommit tillbaka till samma ställe igen. Gått i cirklar. Mamma har hoppat fallskärm i många år men slutade nån gång då jag kom.

Min pappa är 52 år, men det tycket inte jag märks. Det vill säga att det är tio år imellan dom. Han är från Stockholm där min farmor bor. Så dit åker vi med jämna mellanrum. Pappa har flugit balong förut men slutate med det lika som mamma, när lilla jag kom.

Sen så har jag bara ett syskon med det räcker gott och väl. En liten lillasyster som är 6 år. Hon har bara bott här uppe. Hon håller oxå på med konståkning som jag men hon har inte alls åkt lika länge som jag. Så det betyder ju att jag är bättre;) Haha. Hon har jätte roligt hår som jag gärna håller på med och det gillar hon oxå. Hon går i samma skola som jag gjorde när jag va liten. Till o med i samma klassrum:o Hihi. Hon är väldigt lik mig så man kan inte se skilnad på oss när vi va små.



Sen har jag en kanin som heter Goliat han är 2 år snart och så har jag en katt som heter Elsa och är 5 eller 6 år nu.




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0