< diinjennifer -

Dag 3 - Min bästis - Del 1

Ja nu då, min första bästis. Har faktist två:s Älskar dom båda lika mycket.

Sophia. Träffade henne i 1:an. Då jag flyttade upp hit. Va väl inte jätte fäst vid varran men vi va bra kompisar. Och sen så va det så nåt år. I 3:an (tror jag) började jag i konståkning tack vare henne! Hon hade börjat och jag ville oxå prova så så blev det.
Vi träffades offtare då och blev bättre kompisar. I 5:an va vi ganska tajta och så men det blev mycket bättre i 6:an! Årgrar definetift (stav) ingenting.
Underbar vän jag gör allting med. Skrattar, gråter, retas och ja allt man kan göra.
Hihi så himmla rolig tjej.
Ja det blev inte så mycket skrivet men ni vet hur vi träffades och att hon är halft galen och det är väl det man behöver veta om min Sophia.

Hittar massa sköna och gamla bilder på oss..









                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Sophia

åhh älskar dig!<3

2011-02-21 @ 20:47:03
Postat av: Anonym

på bilden där jah kollar på min armbåge ser jag ut som en neger

2011-02-21 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0