< diinjennifer -

Dag 3 - Min bästis - del 2

Ja blev lite sent. Och jag har tagit ett stort beslut...jag tar Dag 4 imorgon! Hoppas ni inte blir besvikna.:p

Ja min andra bästis är Sofia!
Lärde känna henne i 6:an. Kanske två månader efter att skolan hade börjat. Och det va av anledning att hon jag brukade vara med va sjuk och hemma några dagar. Och då så blev det Sofia istället.
Sen så blev vi väl bättre vänner och så men efter sommarlovet så kan ingenting sära på oss. Gör nästan allt ihop med henne!
Hihi, så otroligt många minnen. Stockholm, resan till Valla och många fler. Börjar skratta varje gång jag tänker på det!
Hon känner mig nästan bättre än vad jag själv gör! Vi tänker lika dant (lite läskigt ibland) :D
Ja älskar dig gumman!

Även här hittar jag massa sköna bilder på oss.








                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0