< diinjennifer -

Dag 4 - Bloggar jag läser

Ja dag 4 idag :p
Läser faktist ganska många bloggar när jag tänker efter. Vissa läster jag ibland och vissa varje dag. Jag kommer jag bara skriva upp dom jag läser dagligen.

plasticbrain.blogg.se - Läser henner blogg varja dag. Hon är 13 år och bor i stockholm.

fokis.se - Alla känner väl till den bloggen? Eller? Läser den för hon är så otroligt söt.

bitchbooi.com - Underbar kille på konståkningen. Ni borde titta till hans blogg.

isabellestromberg.com - Bloggare i stan, hon vann pris för årets nykomling innom bloggvärlden. Bra blogg.

wofflaaans.blogg.se - Det är min lilla Sofias blogg! Läs den vettja.

keela.se - Roig tjej med mycket färg och personlighet.

Och sen så kollar jag väl kissies.se oxå. :p
Det vart några faktist. Trodde inte det va så många.




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Eleonora Rönström

Haha fy vad kul! Hittad det här inlägget nu! :)

2011-11-28 @ 21:29:27
URL: http://plasticbrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0