< diinjennifer -

Damp data

Hejhej!
Idag har vi haft både svenska prov och fysik prov. Båda två känndes riktigt bra faktist. Kanska inte alla rätt med G i alla fall:p Fysiken satt mamma och förhörde mig på till kl. 11 i går kväll men det hade ite behövts...Provet va inte alls svårt men jag klantade till mig. Gjorde fel på en sak med det kommer man ju så klart på efteråt. Typiskt.

Men jag har inte bloggat än idag för jag har ine hunnit med det. Och nu sitter jag hos Sophia och hennes data har damp. Tog typ en timme för den att starta:p Men nu så.
Sen så sticker vi på träning och efter det kommer Sofia till mig. Hon sovet hos mig då. Varför få ni vet imorgon.



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0