< diinjennifer -

Finns det inga ursäkter?

Hejsan!
Nu sitter jag och bara sitter. Jag är faktist ganska dryg på kvällarna :s Och mamma blev nyss över lycklig när dom sa att det är sesongs start på House! Hon kan inte missa ett avsnitt. Haha.

Sen så finns det ju ingen ursäkt för att plugga...Eller jag kanske ska se till och fixa håret ikväll så jag slipper göra det imorgon? Ja, kan nog hinna med båda delarn, hoppas jag på. Haha, och jag har redan fått två "bestälningar" på toffsar till mobilen. Kul det, gillar att hålla på med sånt:p

Men Sofia är bara sååå underbar. Har fått två halsband av henne nu, ett kompis halsband och henner "hjärta"!
Dom hänger på min data nu så jag ska hitta igen dom imorgon.



                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

pip..............................>

2011-02-01 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0