< diinjennifer -

Funderar


Håller på och funderar över min design. Ska jag försöka fixa en ny eller ha kvar den gamla? Vet inte hur jag ska göra..Skulle vilja ha en lite ljusare men gillar ändå den jag har. Ska det vara så svårt att bestämma sig över en sådan liten sak? Nä nu får jag skärpa till mig lite.

Men nu så är det så att de är skola imorgon. Har som varje söndag ingen som hellst lust med det men de brukar lösa sig på morgonen (oftast). Föresten har jag bloggat mer än vanligt idag. Ganska glad över det :p

Vet inte vad jag ska göra i väntan på Solsidan, bästa programet om jag får säga så..:p Men det finns väl någonting att hitta på hoppas jag.



                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: moa :)

ha kvar den här tills i sommar så kan du fixa en sommar design då! :)

2011-02-06 @ 20:54:33
URL: http://moajohanssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0