< diinjennifer -

Gästbloggar igen...

chacha i´m back.

inte för att jag heldre vill blogga på Jennifers blogg iställt för min utan för att jag lovade henne att uppdatera hennes blogg och ja vad gör man inte för henne?  ;)
nu vet jag resultatet från tävlingen och det gick jättebra för henne hon ramlade inte sa hon iallafall haha..
och hon hamnade på plasering 5/14 vilken duktig tjej :D
så nu vet ni det och jag tycker att ni kan konmmentera ett grattis till henne för det är hon verkligen värd.

men ja det var väl allt jag skulle säga jag lär väl slänga upp ett inlägg ikväll kanske och imorgon för det ville hon men vi hörs!♥

en gammal bild på sötfisen.


Kommentarer
Postat av: Karro:P

Grattiiis!!!!! :DD

2011-02-19 @ 19:18:40
URL: http://karroharaldsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättegrattiskramen till dig <3

2011-02-19 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0