< diinjennifer -

Hjärtan i taket

Hejhej!
Nu så är jag hemma! Blir inget långt besök för sedan drar jag ju på träningen :p Är inte direkt någon is-träning idag, bara mark. Hoppas inte Jenny (tränare) är där för då lär jag va så trött att jag inte orkar stå på benen...

Men det är ju alla hjärtansdag, inget specielt på skolan. Lite hjärtan hängde i taket i matsalen och sen så va det väl lite saker i fiket. Men annars så tycker jag inte att det va något. Det borde va lite mer "kärlek" från lärarna. Mindre att göra och inge läxor och så:p Men nene...

Titta vilka gulliga kort jag fick av mina små änglar!!! Puss på er ♥


Ha en bra alla hjärtand dag all läsare!


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0