< diinjennifer -

Höll på att köra på en älg!!!

Hejhej!
kom nyss innanför dörren! Filmen va as bra! Alla som älskar Disney lika mycket som jag, måste se denna film! Den är jätte bra. Skulle kunna se den flera gånger om;)

Men jag kanske ska ta det från början...
Sofia kom och hämtade mig och vi han inte så långt innan vi höll på att köra på en älg!!!:o Fick typ hjärt attack. Men det gick bra för oss men inte för några andra. Först kom en buss och körde på den sista älgen (det va tre) och sen kom det fler bilar. Vet inte hur det gick men men.
Sen så gick vi och hämtade ut biljetterna och sen gick vi till Donken och väntade. 

Efter filmen så åkte pappa och jag och köpte "fredags mys".  Mums!






                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0