< diinjennifer -

Inne nu

Hejhej!
Nu sitter jag på sängen och mumsar naturgodis:p Jag har ju godislöfte så det blir lite andra saker ist.
Men idag har jag, pappa, syrran, Sofia & Bert-Ola åkt skoter. Vi va väl ute i 2-3 timmar. Skit kul tycker jag då. Sen så skulle syrran sova hos en kompis så vi skjutsade ner henne till Brunflo och sen handlade vi. Köpte naturgodis tuggummi (klarar mig typ inte utan det ;)).

Men jag ska väl hjälpa till med maten lite nu och sen så tror jag att Sofia kommer komma:)





                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: keela

aaw, tack! vad kul att höra :D:D

2011-02-12 @ 18:18:12
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0