< diinjennifer -

Kall dag

Hejhej!
Sitter och pluggar fysik. Fattar typ ingenting. Men jag måste förstå någonting snart för vi har prov på fredag. Det skulle igentligen varit idag fast vi hade ju so-prov så det blev flyttat. Tur för mig då :p
Men idag på skolan har det varit exstremt kallt! Har gått omkring med min dunjacka innomhus hela dagen. Fick faktist ha den i fysiksalen oxå (:o) Får inte ha ytterkläder i klassrummen men idag fick vi.



Dagens ouftit
Tröja: H&M
Jeans tigths: Gina Tricot


Ja datan segar nu! Får problem, och mammas data hade typ damp förut idag när jag va där. Fy.
Men nu ska jag äta innan träningen. 
bloggar när jag e hemma.


                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej Jennifer!

Vilken fin blogg du har. Du skriver jättebra och kul tycker jag. Kul att följa din vardag. Hoppas att allt är bra med er. Vi har sportlov den här veckan och det är jätteskönt. Lycka till med fysiken. När man väl förstår är det faktiskt kul. Ta hjälp av din käre far, han är säkert en hejare på fysik.

Ha det så bra.

Kram Viktoria (i Göteborg)

2011-02-15 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0