< diinjennifer -

Lista börjar imorgon

Måste bara få haka på den här, verkar så roligt. Jag börjar imorgon. Det kommer nog bli bra och jag är säker på att jag kommer fullfölja detta. 

Dag 1 – Mig själv

Dag 2 – Min familj

Dag 3 – Min bästis

Dag 4 – Bloggar jag läser

Dag 5 – Mitt favoritplagg

Dag 6 – Din senaste födelsedag

Dag 7 – Dom 3 pinsammaste bilderna på dig genom tiderna

Dag 8 – Det här åt jag idag

Dag 9 – Det här hade jag på mig idag

Dag 10 – Min dag i detalj

Dag  11 – Något som alltid får mig att gråta

Dag 12 – I min väska

Dag 13 – Alla mina rädslor och fobier

Dag 14 – Det här är min favoritplats

Dag 15- Om jag vann en miljon skulle jag..

Dag 16 – Det här är jag beroende av

Dag 17 – Tanken bakom mitt bloggnamn

Dag 18 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen

Dag 19 – Om jag fick byta liv med vem som helst skulle det vara..

Dag 20 – Mitt rum

Dag 21 – En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv

Dag 22 – En dålig vana

Dag 23 – Lista dom 10 mest spelade låtarna på din mobil

Dag 24 – Varför jag började blogga

Dag 25 – Ett 1 år gammalt foto och ett nytaget

Dag 26 – Vart vill du resa?

Dag 27 – Det här ångrar jag

Dag 28 – När jag tog hål i öronen

Dag 29 – Min första bästis

Dag 30 – Det roligaste jag gjort denna månaden var..


                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0