< diinjennifer -

Lista?

Tjooo!
Haha, jag har ingenting och göra nu så ni får stå ut med mig. Ja jag har dom sakt ingenting att göra, och jag sitter och funderar på att börja med en liste som alla gör:p Har hittat en som jag gillar:p Bara roliga saker...typ.
Haha jag ska fundera på så får ni ju se hur det blir med den saken sen.

Föresten så är det ju tävling i helgen igen:D Då åker vi till Orsa. tävlar som tur är på eftermiddagen. Det är såå mycket skönare:p

Men nu ska jag sätta mig och loda framför tv:en. Och förstås plugga fysik, ska ta hjälp av pappa för jag fattar ingenting... 



Hittade några bilder som jag älskar. Minns det dom igår:p


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0