< diinjennifer -

Snö-oväder

Hejhej!
Kom nyss in från snö ovädret som är ute nu. Tycker inte om när det ska snöa så här mycket och dessutom blåsa(!!)
Men här inne blåser det ingenting;)

Idag på skolan så va det lååång tråkig rast men det blev ganska kul för jag låg på en bänk och fulade mig med Bella, Karro, Sophia och Elvis:p Sofia va oxå med lite.
Och jag ska bara säga att jag inte har färgat håret blont! Skulle bara se hur folk reagerade;) Jag tycker att jag ser hämsk ut i blont hår. Så inte Jennifer:p Men typ ingen tjej gick på det men dessutom typ alla killar!!! Och det va ett nöje att se allas reaktioner! :D

Men lägger upp bilder som jag tagit med mobilen (därför den dåliga kvaliten) idag.




Ja vad tycker ni blont eller brunt?


                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om du vill skämma ut dej så kan du ha blont, annars ska du nog behålla brunt(;

2011-02-10 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0