< diinjennifer -

Springer snart ner till köket

Hejhej!
Ska snart springa ner i köket och baka kladdkaka som jag sedan ska decorera fint med röd/rosa glasyr och så :) Hihi älskar att hålla på med sånna saker. Kommer nog ta kort på den sen om den blir lyckad...

Men tänkte visa två av dom sakerna jag fick i alla hjärtans dags-present. Fick lite grejor av memma.
Bland annat, En body lotion, och en utav mina favvo maskaror! Lach Architect 4D. Den är as bra:) (Det är don sakerna på bilden) Sen så fick jag koftan jag hade på mig idag och en liten väska jag ska ha till sommaren och det bästa av allt trosor med massa små hjärtan på :) Haha.




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0