< diinjennifer -

Hemma från Orsa

Wow eran Jennifer i back!
Kom hem från tävlingen ca kl. 18 så jag har varit hemma i typ 2 timmar nu:p
Har haft jätte kul men det kan ju inte bli så mycket annat med alla coolingar i IF Castor. Toppen tävling! Som ni kanske läste så kom jag 5:a av 14. Och sen så kom Elin 2:a, Loc-Yee 2:a, Ida 3:a, Elly 5:a och Matilda oplaserad men hon va sjukt duktig ändå!
Tog nog 150 bilder eller så:p Haha. Lägger upp några sen så får vi se om jag orkar lägga upp några fler sen...

Men uppdateringen kommer återgå till det vanliga nu när jag är hemma igen och har min lilla data. Har faktist saknat den.

Men nu ska jag plocka iordning på mitt rum och sedan packa upp väskan.


Alla dom här knutnålarna plågade mig i 3-4 timmar! Gjorde så otroligt ont, med det är så sjönt att ta ut dom..








                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0