< diinjennifer -

Bilder

Hejhej!
Sitter här ny duchad och så. Ska väl sätta mig i soffan och bara ta det lugt tills det är läggdags. Brukar inte vara så värst trött på kvällarna men ändå somnar jag som en stock bara jag tra mig till sängen:p

Men hade markträning idag, så jag har ontontont överallt just nu. Särskilt i armar och mage...Otränad som man är. Men ska försöka träna mer nu. Ingen liten soffpotatis här:p

Nu är våran toalett på övervåningen färdig och handfatet är så litet och gulligt. kunde inte låta bli att ta kort på det förut idag.




                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0