< diinjennifer -

Fixa inför imorgon

Så..nu har jag duchat och tvättat håret. Det är de bästa som finns ibland!! Men nu så ska jag nog först fixa iordning håret (så jag skipper göra det imorgon för då kommer jag inte hinna) sen ska jag ta i tu med min exstermt korta naglar. Brukar nästan aldrig ha korta naglar men nu vet jag inte hur dom blev det...Ett mysterium.

Men sen så ska jag hinna med att packa oxå för jag ska till Sofia imorgonbitti klockan 7(!!!) Pappa ska åka 46 mil rakt uppåt imorgon så jag kan inte fixa mig hemma imorgon.
Jag kommer oxå följa med henne hem och så, han hinner inte hem fören vid kl.19.
Hon håller på och försöker övertala min om att jagska springa med dom imorgon på träningen men jag vet inte hur det blir med det...

Ska smörja in mig nu så jag inte blir så torr.


Men godnatt på er!


                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0