< diinjennifer -

Träning med sofia

Hejhej!
Lite smått stressad nu...Ska tydligen va med på Sofias träning!!! Fy ingen boll-kollalls men det är tyå fys så :p Det va inte min idé och jag är lite sur nu, fast inte så mycket. Kommer typ inte orka för jag är otränad och det är bara förnamnet. Haha. 

Föresten ska jag och Sofia färga håret efter träningen. Jag blont och Sofia brunt:o Hur kommer det se ut?
Ja ja, visar bilder ikväll när jag kommer hem:) 
 


                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

nejj, färga inte blont jennifer! du ser mycket mognare ut i brunt <3

2011-02-09 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0