< diinjennifer -

Vill ha sommar...

Vill ha sommar nu eller i alla fall vår så jag kan börja använda min lilla skönhet igen!
Väskan köpte jag i London när jag och pappa va där i våras och den är perfekt! Den hänger på väggen varje dag och liksom kollar på mig. Har inte använt den på ett halv år eller så vill använda den nu. Men det ser inte bra ut till dunjackan...Den är bara så bra.

Vill ha sommar av andra anledningar som tex. att det ska vara varmt ute och inte snö som idag, att man ska kunna bada och sola, gå ut utan att behöva sätta på sig femtio-elva lager kläder först. Men just nu är det mäst för att jag vill kunna använda min väska. Längtar som en tok!!!



                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0