< diinjennifer -

08:37

Godorgon på er som är vakna nu!
Nu är jag i alla fall vaken, har ju träning inne i stan kl. 10 så man får åka rätt tidigt.
Jag ska bara packa väsken och äta frukost sen drar vi in itll ishallen! Just måste komma ihog att ta med mig en frukt.(har 2 timmars träning)

Sen så började jag läsra bloken klass 7B- Somaren före sjuan värkar vara en bara bok,. Och det bästa av allt den är inte så tjock! Bara 150 sidor lite drygt så den kommer nog kunna bli utläst fort:pp

Aja nu ska jag ta och fixa lite så, bloggar senare!

(bilden är dock inte tagen ni men det är ungefär så jag ser ut nu:s)


                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0