< diinjennifer -

Är det bara jag som tycker att jag är lite konstag ibland

Hejhej!
Ny duschad och klar för sängen nu! Väldigt trött faktist så jag har lovat mig själv att inte läsa någonting ikväll och sova istället:) Det kan ju behövas ibland oxå. Det är riktigt sjönt att bara få gå och lägga sig när man är riktigt trött.
Men detta är vad jag har gjort den senaste timmen eller så. Fixat en tom nagelacksflaska!:o Förstår inte riktigt mig på mig själv ibland. Jag måste haft väldigt tråkigt (vilket stämer) så ja..Fortfarande inte färdig med den, de är inte äns hälften som är fixad:p

Imorgon är det fredag om det va någon som missat det:) Båsta dagen i väckan nästan men det känns som om det va fredag igår! Denna veckan har gått så otroligt fort. Bara flugit iväg! Men det blir kul med lite slöjd sissta passet och så har va skridskor:)

Men godnatt nu!



                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0