< diinjennifer -

Boken är slut! Redan

Hejhej!
Har inte hunnit blogga fören nu. Har haft fullt upp. Men nu har jag en litenstund över så jag hinner sätta mig en stund framför datan!

Dagen har inte varit så speciel men ända på något sätt kul. Roligaste diskutionen på musiken...Hur man pratar i tex. Bräcke. Alltså "dialekt". Fattar inte hur man lyckas men våran klass är ju bäst så man lyckas med allt! ;)

Förövrigt så har jag läst ut min bok. Klass 7B -Sommaren före sjuan.
Absolut bästa boken på länge, lättsam att läsa och bara helt jätte bra! Men det är ju en serie med typ 12 böcker eller något så mina förväntningar på dom är väldigt höga!  Har hunnit låna nästa bok.



                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0