< diinjennifer -

Castor cup 2011

Hejhej!
Glad är jag nu! Eller lite i alla fall. Dagen har varit bra, tävlade, lånade Karros kamera!! Tittade på alla och väntade! Trillade två gånger ena slog jag knät i hakan. Gör ont nu:/ Men jag är ända rätt nöjd.
Kom delad trea (de vill säga, sist) men det va ju bara etta, två och sen resten treor:p HAha. Men jag fick ett "extra" pris,  men det tog ju någon annan!!! Blev garlen med dom ska fixa så att jag får mitt pris ändå:D

Lägger ut lite bilder nu, kommer nog komma i omgångar sedan:p Och på tisdag får jag bilderna från Karro ;) Haha.

Elly

Matilda

Elin

Sophia


Jag och Sofia




                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0