< diinjennifer -

Crypto-vatten?

Godnatt på er! Lite tidigt än men snart är det dags, börjar bli trött och ingen är social. Så de finns inte så mycket och göra. Ska nog ta och läsa lite, boken verkar bra. Börjar bra i alla fall. Men ska nog ta och gå ner och borsta tändetna. 

Asså börjar bli lite trött på det här Crypto-vattnet (ja de är säkert fel stavat) ! Usch kan man inte ens få dricka vatten ur kran utan att koka de först? Nä inte bra, tycker att de har hållt på lite väl länge nu. Och det är några veckor kvar innan dom tror att det är borta. Men det vet jag inte om man kan lita på, och även om dom säger att de e ok att drick de så vet jag inte som jag vågar!
Och dem kan inte ens lämna lilla Sofia ifred när hon åker till fjällen, då ska dom ju finnas där oxå..
Crypto-vatten gillar jag inte.

Men godnatt på er nu, ändå! Bloggar imorgon.




                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0