< diinjennifer -

Godmorgon

Godmorgon, jag har varit uppe i ungefär en timme nu. Har hunnit mrd allt jag ska och det är bara och tänka ut hur jag ska komma ner till brunflo sen. Pappa har nåt möte så han kan inte skjutsa mig så det får bli på nåt annat sätt...

Jag satt uppe och kollade på Bröderna Karlsson den va riktigt bra! Höll på att garva igäl mig ett tag :p Haha
Den är värd att titta på;)
Föresten målade jag nyss naglarna med Graffiti negellack det va ju nåt fel på nagellacket! Ni kanske ser det på bilden.

Annitngen ser dom ut så eller så är det jätte mycket små sprickor:o Blir galen på sånt här ibland..


                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska se ut så :sssssss

2011-01-04 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0