< diinjennifer -

Hur lyckas jag?!

Nu har jag lyckats tagit mig hem oxå. Första dagen va inte så hemsk, fast det blev läxa redan! Tycker att vi skulle kunna sluppit det, men det tyckte ju så klart inte Lina.
Men en fråga: Hur lyckas jag peta mig själv i ögat med tummen?! Fattar allvarligt inte hur jag lyckas med såna saker. Gjorde riktigt ont så det är ingenting jag rekomenderar..

Men Nu ska jag väl kolla klart allt på datan sen måsta jag äta och byta om. Träningaran är som vanligt igen! 4 ggr i veckan.. Och det är mark idag innan vi kliver ut på isen.
Ja de va väl allt, skriver när jag kommer hem!

Bild från i sommras. Saknar sommare otroligt mycket!

Puss på er!


                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0