< diinjennifer -

Idrottsgalan

Hejhej!
Sitter och kollar på Idrottsgalan. Det är ju nästan en sån sak man måste se på. Så det är bara att sitta snällt i soffan och kolla. Där ska jag ju va själv om några år;) Allt är möjligt bara man vill! Åt minstånde i min lilla värld.

Men sen så är det Castor cup nästa helg! *Jippi* Längtar så otroligt! Kommer nog bli lite nervöst att tävla hemma för första gången. Och sen så blev jag hucksflucks (stav) 15 år! Bara för att jag fyllet år två dagar förtidigt på året så blir jag två år äldre! Jaja mera utmaning för mig:) Hehe.

Lilla Elsa har tagit plats i min säng.




                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0