< diinjennifer -

Jag måste ha jordens gulligaste lillasyster!

Hejhej!
Nu är jag hemma från skolan. Har hunnit hämta syrran.
Sophia står och plattar håret och klagar på att hon inte orkar! Och jag hinner inte. Har lite halv bråttom, ska ha ätit, bytt om, fixat hår och smink till klockan fem!!!
Ja vi kommer hinna, de gör vi alltid:p Eller? Haha.

Men jag tror att det är dags att sätta fart nu om vi ska hinna med allting innan klockan fem :p Hörs sen.

Men jag fick en "present" av syrran när vi kom och hämtade henne! Så himla bra bara:)


Inte bästa bilden jag vet och jag ser sur ut men men...
Dagens outfit
Jeans: Gina tricot
Linne: JC
Tröja: JC
Klocka: Ur & Penn
Armband: Kina tror jag
 

                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0