< diinjennifer -

Jennifer kan hitta på mycket hon...

Hej 
Nu har nyss Sofia åkt för hon skulle iväg på träning. Och kvar är jag, själv. Vet verkligen inte vad jag ska göra nu men. Jag fick jordens roligaste idé när jag höll på med Sofias naglar. Jag vill fixa iordning min mobil! Den är ju så tråkig:p Ska se om jag gör det. Vill i alla fall det:)
De skulle va lite kul tycker jag.

Och jag fattar inte varför det ska vara så halt ute?! Höll på att slå igäl mig när jag skulle hem från skolan. Tycker att det får vara snö så länge det vill bara man slipper isiga vägar.

Men tog steg-för-steg bilder när jag gjorde Sofias naglar. Inte så specielt men :p
Ska nog kanska fixa mina naglar oxå? Eller jag ska nog låta dom bli lite längre först ;) Hehe.






Inte så specielt men kan va fint en vanlig vecka:p


                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0