< diinjennifer -

Mönster...

Hejhej!
Har inte hunnit blogga så mycket idag men nu sitter jag framför datan! *jippi*
Har faktist inte gjort så mycket faktist. Va i skolan och sen for jag till mamma. Men på skolan hade vi slöjd. Jag syr typ en Onepice en stor rosa mjukisoverall:p Halva färdig, längtar efter att få se hur den blir!!!

Men ska väl sitte och kolla på tv ikväll, ni kan ju vara lite sociala och smsa.
Föresten har mamma rensat ut mormors gamla grejor. Hittade massa mönster till kläder som hon sytt till mamma när hon va liten. Hittade en del klännaíngar som jag verkligen vill sy till mig och syster. En naktdel är att det nästan bara finns i små storlekar så jag kan inte ha dom...


Mina två personliga favoriter. Ska försöka sy dom;)



                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Karro:P

Ååååh! o.O guud vad kul :D

2011-01-21 @ 21:24:39
URL: http://karroharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0