< diinjennifer -

Säg hej då till mitt gamla fula rum!!!

Hejhej!
Va ju i is hallen tidigare idag, blev inte så lyckat...Dom hade inte bokat in vår tid fast att va kollat av att det va våran tid. Och sen så hade vi ingen musik sak ,så vi kunde inte spela musik, och vaktmässtaren hade gått hem så ingen hjälp där ifrån. Men f
efter en halv timme typ fick vi tag på musik grejen men det kom inget ljud. Tillslut fick ju vi det att fungera och så men det va inte så mycket tid kvar då..

Aja nu har jag i alla fall dragit alla möbler på mitt rum till mitten. Nu ska det målas!!! Bort med den gamla fula bebis-blå färgen. :) Kommer bli jätte bra (hoppas jag) ;)





                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0