< diinjennifer -

Skola+sjukgymnast=TRÅKIGT

Hejhej!
Hemma nu efter en lång torsdag. Lååång rast på skolan idag nästan två timmar! Gjorde typ ingenting men det gick, sen så va det bara att gå till sjukgymnasten och sega på i 45 minuter...
Nu är Sofia här och hjälper mig och suddar bort allt som jag kladdat. Hehe.
Vet inte vad jag Eller vi ska hitta på, men nåt finns det alltid att göra:)

Sofia du är helt klart min ängel! Finns alltid för dig i vått och tort!♥
S.J for laijf vett du, vi för alltid!

Några bilder:
Jag och Sofia hade motsat (jag vit tröja och svart halsduk, Sofia svart tröja och vit halsduk) Utan att vi visste de!
Haha det kan se lite konstigt ut ibland.


Dagens outfit:
Vit tröja: Cubus
Kjol: Monki
Tights: Kapphal
Tubhalsduk: BikBok
Klocka: Ur&Penn
Armband: Fick utav Shelly

 

                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0