< diinjennifer -

Skridskor gånger två

Hej hopp!
Nu har jag duschat av mig efter träningen och fått nånting i magen.
Ska bara fixa håret lite snabbt sen följer jag men pappaa och syster ner och åker lite mer skridskor:p Allmänhetens åkning blev flyttat till klockan 2 i stället för 11.

För alla som vill veta failade jag på träningen så nu har jag ett stors blå- (grön) märke på min bula på knät.
Man må va bra. 


                                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Bitchbooi

sv. Den boken verker också bra. Jag ska läsa den sen men du! Kul att höra att du failade på träninge! Det är bra med lite märke för då vet man att man har gjort ett bra jobb!

2011-01-15 @ 13:30:26
URL: http://bitchbooi.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0