< diinjennifer -

Tjoho

Hej på er!

Har nyss kommit hem från att ha varit på stan men Sofia. Hittede två par örhängen och en tröja;) Gillar alltihop.
Mamma kom och hämtade oss så åkte vi till lillänge och fixade färg till mig! *jippi* Blev även en lila matta och en lurvig as mjuk och fin filt:) Kommer bli så bra på mitt rum, ska börja så fort som möjligt!!! Längtar.

Inte så mycket planerat för kvällen förutom att min moster kommer och äter här. Hon holler på att flytta så det passar bra. Dessutom blir vi grannar;) Haha.




Dagens outfit.
Linne: JC
Kofta: Cubus
Tights: Gina Tricot
Örhängena köpte jag idag.


                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0